Re: [LOCALE] Sprogforviring?

Morten Bo Johansen skrev:

> Skulle det være nødvendigt?

Jeg mener at det er den eneste paalidelige maade at goere
det paa.

> Cron kører som root, så hvis locale er sat for
> root-brugeren, ville det så ikke også virke for cron?

Sikkert.  Men hvad saa hvis "root" faar lyst til at oeve sig
i faeroesk eller serbokroatisk?  Jeg mener at det er en
daarlig ide at goere sig selv unoedvendigt afhaengigt af
andre brugeres opsaetning af deres konti.

Jacob
--
http://www.ldraw.org/download/start/linux/
                           Kom i gang med LEGO CAD på Linux.