Re: [LOCALE] Hvilken linie er valgt for udgaaede stavemaader i dsdo?

Anders Bo Rasmussen skrev:

Og hvad med dobbelt-aer?

I det omfang jeg kan overskue dobbelt-a'erne, så er der kun en (mulig) fejl. Jeg mener at det hedder "medieanalyse" og ikke "mediaanalyse".

> Umiddelbart ville jeg foretrække at de kom i en
eller flere kategorier for sig selv.

De tilfælde hvor det handler om sted- og personnavne kan jeg generelt godt se ideen i at tage dem for sig. Men på den anden side er netop "aa" eller "å" et problem med visse danske stednavne, så hvis ordlisten skal være nyttig bør den have den korrekte form med af de danske byers navne der staves med "aa" eller med "å".

Jacob
--
"Nobody writes jokes in base 13."
 Douglas Adams