Re: [LOCALE] Hvilken linie er valgt for udgaaede stavemaader i dsdo?

Anders Bo Rasmussen <sslug@sslug> writes:

> Måske jeg lige skulle forklare hvorfor jeg mener at vi bør samle dem i
> en kategori for sig selv. Hvis de fik en kategori for sig selv, kunne
> man få dem markeret som gammel staveform, når man får vist sine
> stavefejl med syntaxhighlighting. Så slipper man for at sidde og
> spekulere over om at grunden til at den siger at et ord er fejl skyldes
> at det ikke er med i ordlisten eller at stavningen af det har ændret
> sig.

Vi sletter aldrig oplysninger, netop for at kunne producere den slags
lister, når vi en dag får programmer der kan bruge dem.

.Henrik

--
Når man kører Linux er dette også en mulighed:
   Modeline  "912x684"    64.00 912 966 1104 1232 684 699 706 734