Re: [LOCALE] Hvilken linie er valgt for udgaaede stavemaader i dsdo?

On Tue, 10 Jun 2003 05:28:12 +0200 Gunner Poulsen wrote:

> Linie er ikke korrekt dansk og bør derfor fjernes fra listen.
>
> Var det ikke overkommeligt hver gang der kom en ny retskrivningsordbog
> at søge listen igennem for de ord der udgår (og evt. erstatte med de nye
> stavemåder)?

Måske jeg lige skulle forklare hvorfor jeg mener at vi bør samle dem i
en kategori for sig selv. Hvis de fik en kategori for sig selv, kunne
man få dem markeret som gammel staveform, når man får vist sine
stavefejl med syntaxhighlighting. Så slipper man for at sidde og
spekulere over om at grunden til at den siger at et ord er fejl skyldes
at det ikke er med i ordlisten eller at stavningen af det har ændret
sig.

Denne kategori skulle naturligvis ikke indgå i de rigtig stavede ord.