Re: [LOCALE] "hiraki"? (was: Google-ordbog

Hans Schou wrote:

> Den må du lige forklare nærmere. Hvilket ord er stavet rigtigt?
>
> Der er samlet 9078 ord. 8130/9078*100.
> Det får jeg til at 90% er stavet rigtigt - "hierarki"

Næh - 8130/8936*100 ~ 91% ...

Hiraki (se subject) er, som alle ved, et bestemt træk i det japanske
brætspil Go (udover at være et kendt familie-navn) - og er her korrekt
stavet...

Best regards
Preben
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
http://www.pbb.dk    mailto:sslug@sslug

Scientists may come, and scientists may go, but Ampere's name will always
be current.
  -- http://www.badpuns.com/