Korrekturlæsning af DSDO

Hej gruppe,

Nu fik jeg mit første brev med ord, som skal korrekturlæses.  Efter lidt
søgning på listen, sslug.dk/locale og Google, hvor jeg ikke fandt en
tilfredsstillende vejledning, er jeg lidt usikker på hvordan e-brevet
med nye ord skal udfyldes.

For eksempel står der i brevet:
<brev>
WORD: knivmuslingen
STATUS: ?
CORRECTION:
EDITOR: Peter Eriksen <sslug@sslug>

WORD: lodsedlen
STATUS: ?
CORRECTION:
EDITOR: Peter Eriksen <sslug@sslug>

WORD: pistolkugler
STATUS: ?
CORRECTION:
EDITOR: Peter Eriksen <sslug@sslug>

WORD: sammenhængets
STATUS: ?
CORRECTION:
EDITOR: Peter Eriksen <sslug@sslug>

WORD: triastider
STATUS: ?
CORRECTION:
EDITOR: Peter Eriksen <sslug@sslug>

WORD: vælgerlussing
STATUS: ?
CORRECTION:
EDITOR: Peter Eriksen <sslug@sslug>
</brev>

Jeg har vist fattet, at hvis ordet ikke er et korrekt stavet dansk ord,
så skriver man det korrekte ud for "CORRECTION:".  Er der andre ting man
må ændre i?  F.eks. i statusfeltet?  Eller i word-feltet?  Hvordan, hvis
man er i tvivl om stavningen?

Det er sikkert nemt, når man først lige ved
hvordan man gør.

Hilsen,

Peter