Re: [ITPOLITIK] FYI: DRV har fået en open source politik

Mads Bondo Dydensborg wrote:
Jeg har jo svært ved at holde mig tilbage, og det er vist ikke blevet nævnt her på listen:

http://www.detdigitaleparti.dk/article.aspx?aid=2398

Det er ikke noget jeg har været med til. Men, jeg synes det er rimeligt fornuftigt. Og i modsætning til mange andre mener jeg jo stadig det er en af sslugs vigtigeste opgave at sørge for at mulighederne for open source er gode også på det politiske plan.

Ja, det er ret godt - det omhandler meget om vigtigheden af at der benyttes åbne standarder - håber så blot at de har en "god fornemmelse" for hvad en åben standard er og ikke er.

Og så venter jeg spændt på at deres hjemmeside validerer ;)

-- Joergen Ramskov Jabber ID: Pointwood[AT]jabber.shd.dk Mere info på http://jabber.dk/ og http://jabber.org/