FYI: DRV har fået en open source politik

Jeg har jo svært ved at holde mig tilbage, og det er vist ikke blevet
nævnt her på listen:

http://www.detdigitaleparti.dk/article.aspx?aid=2398

Det er ikke noget jeg har været med til. Men, jeg synes det er rimeligt
fornuftigt. Og i modsætning til mange andre mener jeg jo stadig det er
en af sslugs vigtigeste opgave at sørge for at mulighederne for open
source er gode også på det politiske plan.

Mads

There was a time when religion ruled the world. It is known as The Dark Ages.
        - Ruth Hurmence Green (The Born Again Skeptic's Guide to the Bible)