Re: [ITPOLITIK] Intels markedsandel

donald_j_axel wrote:

> In the past 16 years, AMD has had eight profitable years and eight in
> the red. Total net earnings since the end of 1986, including acquisitions
> and sell-offs, comes to around $350 million, about the same as Intel
> earns in six weeks.
Personligt har jeg de sidste mange år sørget for, af de indkøb jeg har
formidlet, har 50% været AMD. Jeg mener der bør være en konkurrent som da
monopoler altid degenererer. Ikke at den smule indkøb jeg formidler gør
nogen forskel, men heldigvis er der flere der har samme holdning.

Var der ikke også noget med at IBM engang skød et anseeligt beløb i AMD,
bare for at sikre at der var alternativer til Intel?

--
Hilsen
Klaus V. Slott