Re: [ITPOLITIK] Re: [ITpolitik] Svenskt Näringsliv och Göran Tunhammarstöttar McCarthy

On Fri, 25 Apr 2003 18:28:46 +0200
Erik Josefsson <sslug@sslug> wrote:

Uppenbarligen läser varken ni eller jag vad jag postar.

> Uppropet för kommissionens förslag är signerat av
>
> "Open Forum Europe Programme Director President GrowthPlus
> ``Initiative to accelerate the market take up ``Europe's 500 fastest
> growing of Open Source Software (OSS) companies''
> Dr. Bernhard Rohleder, Christian Vanhuffel,"

Open Forum Europe Programme Director är Graham Taylor.

http://www.openforumeurope.org/

Jag trodde bara att det var Danska Patentverket som tror att
patent och Open Source går bra ihop. Tydligen är förespråkare för OSS
också inne på den linjen.

gonatt

//Erik