Re: [ITPOLITIK] Open Source i den offentlige forvaltning?

tir april 22 2003 20:53 skrev Erik Josefsson:

> Hvorfor "alternative"?

En pænere måde end at skrive ikke MS produkter...

> Hvad mener du med "reelt"?

Det dækker egentlig bare over; Kan open source eller en blandning open source
OS/closed source produkter bruges i en offentlig institution som fx en
kommune og om der tilstrækkeligt programudbud
(økonomisystemer/journaliseringssystemer og andre programmer en kommune/amt
har brug for)...