Open Source i den offentlige forvaltning?

Hej SSLUG'ER

Jeg skal i gang med at skrive fagprøve, hvor jeg vil skrive om "Alternative
IT-systemer i den offentlige forvaltning. Er Open Source et reelt
alternativ?"

Mit spørgsmål går så på om en (eller flere) af jer kunne fortælle mig hvor man
finder oplysninger om noget sådanne?

Ps: Jeg blev henvist til denne liste af sslug-misc

Claus H. Kristiansen