Re: [ITPOLITIK] DIRECTIVE on measures and procedures to ensure the enforcement of intellectual property rights

> Mon ikke tallene er totalt nonsens, som kommissionen har

> fundet i Microsoft BSA presse meddelelser oa.?

>  Mvh. Carsten

Den økonomiske politikken er feilslått og stagnerende.

Da er det passende med noe som tar oppmerksomheten bort fra stor arbeidsløshet.

Rapporten vil aldri fokusere på at lutfattige franskmenn som av vanvare skulle kjøpe Nike

treningstøy, som er produsert av ett underbetalt nattskift ekstra på den samme fabrikken
som produserer for Nike, aldri ville betale den skyhøye prisen og heller kjøpt noe annet
uten merker på. Tekstiladelen hindrer selvsagt fri import fra Asia :-)

På samme vis er det med programvare - De færreste familier kjøper Microsoft Office
uansett. Rapporten vil aldri fokusere på dette - de som lager rapporten holder dette
tilbake med fullt overlegg. Mennesker som lager slike rapporter bør ikke ha sugerør ned i
statskassen.

Jeg håper det ikke er mine skattepenger som går til å produsere slike rapporter.

Sett heller fokus på ett EU som har millioner av arbeidsledige. 17000 er lommerusk - slikt
som General Motors avskjediger på en fredag ettermiddag :-)

20 % er arbeidsledige i Polen og Spania. 10 % er arbeidsledige i Tyskland.

Dette må være meget velstående land som har råd til å sløse slik.

EU subsidier fra land som bruker arbeidskraften maksimalt er simpelthen vulgært.

Mvh

Jim Oksvold

"Linux is Unix done properly." ®