Re: [ITPOLITIK] tforce.dk forringelser

Hans Schou wrote:

> Jeg tror de har løst problemet. De har blokeret for validator.w3c.org
>
>   500 Can't connect to www.tforce.dk:80 (Timeout)

Jeg kan validere dem, da jeg henter siderne med wget og lægger en kopi ud på min vebserver og validere den derfra.
Samtidig kan jeg kører html-tidy på siden og derefter validere igen.

> De har ellers fine knapper nederst på forsiden man kan klikke på.

Kan det være tilladt at påstå overholdelse af W3C og samtidig forhinder efterkontrol hos W3C ???

Mvh Hans Christian Studt
Private +45 48 79 79 89
Mobile +45 29 23 54 14
Business +45 36 14 54 14