Re: [ITPOLITIK] fodre patent kontoret med prior art

On Mon, Apr 07, 2003 at 10:48:03AM +0200, Hans Schou wrote:

> Det vil de med stor glæde modtage. Kr. 250,- pr. gang eller
> noget i den retning.

> 1. Skriv din opfindelse ned.
> 2. Post den på usenet.
> 3. Kopier den fra usenet med dato og id.
> 4. Lav en md5sum.
> 5. Offentliggør md5sum i Den Blå Avis (trykt medie).
>
> Nu kan du bevise at du gjorde opfindelsen på den dato,
> og at den er offentliggjort.

Nej Hans, det er bare ikke godt nok. For EvilMegaCorp får patentet tildelt
og sagsøger mig. Jeg gider ikke bruge tid på at jeg skal overbevise en
dommer om at jeg opfandt det først. Jeg vil tage fat på problemet før det
kommer så vidt, således at de slet ikke får patentet.

JonB