Re: [ITPOLITIK] fodre patent kontoret med prior art

On Mon, 7 Apr 2003, Jon Bendtsen wrote:

> Den seneste artikel på slashdot omkring microsofts konkurence og
> opfindelser fik mig til at tænke på om det er muligt at fodre
> patentkontoret med prior art.

Det vil de med stor glæde modtage. Kr. 250,- pr. gang eller
noget i den retning.

> det, derfor tænkte jeg på mon man kunne lave en patent "ansøgning"
> som indgik i den database de søger i, uden at jeg fik patentet.

1. Skriv din opfindelse ned.
2. Post den på usenet.
3. Kopier den fra usenet med dato og id.
4. Lav en md5sum.
5. Offentliggør md5sum i Den Blå Avis (trykt medie).

Nu kan du bevise at du gjorde opfindelsen på den dato,
og at den er offentliggjort.

mvh/hans
Om Installfest: Den første halve time skal være kaotisk.
					-- E. Sjørlund