fodre patent kontoret med prior art

Den seneste artikel på slashdot omkring microsofts konkurence og
opfindelser fik mig til at tænke på om det er muligt at fodre
patentkontoret med prior art. Fx. jeg opfinder et eller andet,
men ønsker ikke at tage et patent, eller har ikke råd til det.
Derfor ønsker jeg dog alligevel at ingen andre tager patent på
det, derfor tænkte jeg på mon man kunne lave en patent "ansøgning"
som indgik i den database de søger i, uden at jeg fik patentet.

JonB