Re: [ITPOLITIK] Linux som registreret varemærke er truet i Tyskland

> Hvad er nu dette for noget?

> http://www.theinquirer.net/?article=8734

> Ifølge artiklen har en hvis Baron Gunther Freiherr von Gravenreuth forlangt, at Linus

> Torvalds skulle droppe Linux som registreret

> varemærke i Tyskland, da beskyttelsen af varemærket skulle være

> udløbet i Tyskland!?

Her har vi ham: http://www.gravenreuth.de/ veldig kjent i Tyskland

En liten sak med navnet Explorer i en Suse distro:

http://lists.suse.com/archive/suse-linux/2002-Jan/1276.html

FAQ for FRHR Grabenreuth: http://www.klostermaier.de/fvg/faq.html

Mannen er veldig tysk og kommer fra Bayern :-) Vi får alle håpe at han fortsetter med å
være tysk :-) Han er i alle fall flink til å påkalle oppmerksomhet.

Jeg tror ikke hans virksomhet ville overlevd lenge i Bagdad :-) Storm i vannglass?

Mvh

Jim Oksvold

"Linux is Unix done properly." ®