Re: [ITPOLITIK] Linux som registreret varemærke er truet i Tyskland

> Hvad er nu dette for noget?

> http://www.theinquirer.net/?article=8734

> Ifølge artiklen har en hvis Baron Gunther Freiherr von Gravenreuth forlangt, at Linus

> Torvalds skulle droppe Linux som registreret

> varemærke i Tyskland, da beskyttelsen af varemærket skulle være

> udløbet i Tyskland!?

FRHR von Gravrøver?

Dette høres kjent ut - jeg synes å huske en historie relatert til varemerker og navn som
er begrenset til markedsområder. En slitsom mann som utnytter tysk lov :-) Har han
muligvis forregnet seg her? Har vi her Vesttysklands svar på Nina Unbehagen?

Mvh

Jim Oksvold

"Linux is Unix done properly." ®