Re: [ITPOLITIK] DR skifter helt til MS MediaPlayer 9.0

On Fri, Apr 04, 2003 at 11:53:07AM +0200, Jørgen Ramskov wrote:
> Jeg tror de fleste kan se det fornuftige i at benytte åbne standarder,
> problemet er bare at der ikke er nogen på dette område :(
>
> Der er Ogg Vorbis til lydsiden, men jeg ved ikke om det er helt klar til
> streaming (Erik, det må du vide mere om? ;) ). Mht. streaming video, så

Jeg har et par gange hørt Ogg Vorbis streams, og de kørte nu fejlfrit.
Faktisk bedre end mp3, idet jeg kunne få lov til at se titlerne, noget
jeg ikke synes jeg får lov til i xmms med mp3.

--
// Mark Gjøl
Is it better to abide by the rules until they're changed or help speed the change by breaking them?