Re: [ITPOLITIK] DR skifter helt til MS MediaPlayer 9.0

"Kim Pedersen" <sslug@sslug> wrote in message

> Mener ikke at det er nok i denne sammenhæng at den bare kan afspilles på
> de gængse platforme. Formatet burde være 100% åbent.
>

> --
> Kim Pedersen <sslug@sslug>
>

> sslug-itpolitik er, som SSLUGs øvrige emaillister, et frit debatforum
> hvor hvert enkelt medlem er ansvarlig for sine egne indlæg. Indlæg #12762

hvis noget er lavet for offentlige og andre "tvangsudskrevne" midler kan man
ikke også
forlange at folk skal handle med et bestemt softwarefirma for at bruge
tilbuddet..
tænk lige denneher til ende: kørsel på motorvej kun tilladt hvis du kan
fremvise en kvittering
fra q8-benzin. men hvad private firmaer foretager sig,det er deres egen sag.
mvh
stig