Re: [ITPOLITIK] Interview with Dr. Edgar Villanueva, Peru

Hej,

Jeg har lavet en webside med oversættelsen og nogle andre ting som jeg havde tænkt mig at gå i geng med at oversætte. Siden findes her :

http://linux.studt.dk

Jeg går ud fra at SSLUG også har tænkt sig at udgive materialet på deres webserver, men jeg ved ikke rigtig hvem der koordinere dette.
--
Mvh Hans Christian Studt mailto:sslug@sslug http://hc.studt.dk
If Windows XP is the answer, Then you didn't understand the question.