Re: [ITPOLITIK] Ikoner i adresselinien påbrowseren

On Fri, 31 May 2002 15:41:03 +0200
Hans Christian Studt <sslug@sslug> wrote:
> Hej,
>
> Jeg vil gerne kunne linke til de ikoner som f.eks. Mozilla viser foran
>
> URL'en i adresselinien. Jeg synes jeg kan huske noget om at de ligger
> et eller andet bestemt sted på webserveren men jeg kan ikke huske de
> standarder der gælder her.
>
> Hvad er URL'en til ikonerne ?

filen hedder favico.ico og ligger for det meste direkte i roden.
men hvad har dette med it-politik at gøre?

FUT: sslug.novice

--
Kim Schulz - Freelance Development    | We have reason to be afraid.
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | This is a terrible place.   --