Re: [ITPOLITIK] mplayer

Hej

Erik Lange wrote:
> Citat fra ovenstående artikel:
> - Vi kan sammenligne det med, hvis Den Norske Bank åbner en ny filial, og
> der samler sig en flok mennesker iført elefanthuer og kaster sten på
> ruderne for at se, om de holder. Den slags bliver anmeldt, siger Netaxepts
> administrerende direktør, Hans Petter Evensen, til Computerworld Online.

Det er ikke normalt (endnu), at man kaster sten mod en bank. Derimod er
det ganske normalt, at man går ind i banken og efterspørger de produkter
de udbyder. Det er heller ikke ulovligt, at jeg spørger om jeg kan
få et bedre produkt (lavere rente) end det, der er offentliggjort
i deres månedsblad.

Det er helt normalt, at man spørger en streaming server om man må
få streamet en fil.

Hvilken reklame en fil så har fået, er sådan set irrelevant.

Derimod er det ikke normalt at man spørger
en streaming server om man må få en fil, hvis f.eks. filnavnet
i sig selv inderholder data, der resultere i buffer overflow og
eksekvering af et program indeholdt i f.eks. det filnavn jeg
gav.

--PMM

PS. Vedrørende ASX og wmv eller rm og ram etc. Så et link til
en fil indeholdende information som du kan downloade betyder,
at denne fil også er både gjort tilgængelig og offentligjort.