Re: [ITPOLITIK] mplayer

At 09:24 AM 5/31/02, you wrote:
On Fri, 31 May 2002, Erik Lange wrote:

> Når Niels går ind og ændrer i den information der er stillet ham til
> rådighed, og derved for adgang til dele af filer han ellers ikke ville ha'
> adgang til, så er der ikke tale om deep-link.
>
> Han skaffer sig adgang til data som ikke er offentligt til rådighed på
> udbyderens hjemmeside.

Nej, det _er_ offentligt tilgængeligt. Alene det at Niels kan hente det
uden at blive adspurgt om noget, går det tilgængeligt.

Tilgængelig ja - men ikke offentliggjort - og derfor mener jeg stadig ikke, at det at en fil tilgængelige, giver dig samme rettigheder til filen, som hvis den er offentliggjort.

> Der er uatoriseret indtrængen i et datasystem.

Nej. Ordet "Indtrængen" kan ikke anvendes her.

Der er vi uenige... lad os håbe der kommer en dom en dag - indtil da fører videre diskussion ikke rigtigt til noget.

Hilsen,
Erik