Re: [ITPOLITIK] EUCD (EuroDMCA)

On Thu, 30 May 2002, Ole Tange wrote:

> Det er netop _den_ holdning, som min .signature refererer til.

Jeg har en rimelig kontakt til De Radikales medie og kulturordfører Naser
Khader. Jeg har talt med ham om at jeg skal sende ham noget information
omkring software patenter og EUCD.

Jeg er utroligt presset for tid pt. (Det kan faktisk være krævende at være
ph.d. studerende, overraskende nok). Har vi noget materiale der ville
kunne anvendes? Det må godt understreges, for EUCD, den skadelige effekt
det vil have på almindelige menneskers forbrug af digitalt indhold.

Ja, jeg ved at jeg burde lave en masse arbejde selv - jeg kan kun sige at
jeg i øjeblikket forsøger at arbejde med de her ting på måder der nok ikke
er så synlige i sslug regi. Og, så bliver der altså ikke så meget tid til
overs. :-(

Mads