Re: [ITPOLITIK] Download af streamede data

Erik> Nej - jeg sidestiller manipulation af den information du får gennem view
Erik> source med cracking ;-)

Men det er jo det alle browsere gør.
Det er jo heldigvis stadig tilladt at browse med andet end IE.
Der er vel ikke nogen der forbyder mig at browse med wget og telnet.

Erik> Fordi slik befinder sig i børnehøjde og ikke er låst inde i en montre i en
Erik> slikbutik, giver det ikke børn ret til at fylde lommerne og gå ud af butikken
Erik> uden at betale, vel ? ;-)

Fordi Tina Turner spiller lidt højt i Idrætsparken, giver det ikke beboerne
på Østerbro ret til at høre sangene uden at betale entre, vel ?-)

Erik> Igen - hvis ikke du låser slikket i din butik inde i en montre, så er det ikke
Erik> tilstrækkeligt beskyttet, og må derfor betragtes som gratis vareprøver ?

Hvis Tina Turner ikke får lukket taget på Parken, så kan folk gå ind i
Fælledparken og høre, hvad hun synger.  Tina Turner synger ikke for dem
udenfor, men de har ret til at høre hende. Bare fordi Tina ikke vil have at
gratister skal høre hende, og at Parken ikke har offentliggjort at man kan
høre koncerten fra Fælledparken, så er det stadig lovligt at gå til
Fælledparken for at høre koncerten. Det er ikke cracking.

Det kan ikke sammenlignes med tyveri af slik.

Erik> Mener du at alt hvad du kan skaffe dig adgang til hos TV2 ved at cracke deres
Erik> systemer, er offentligt ?

At sende en HTTP request og modtage en klump bytes er ikke cracking.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug