Re: [ITPOLITIK] Download af streamede data

At 02:15 AM 5/31/02, you wrote:

Når det er så nemt, betrager jeg det som offentliggjort.
Jeg ved i hvert fald at hvis TV2 lå inde med materiale, jeg havde ophavsret
til og det slap ud på den måde, så ville jeg mene, at TV2 havde offentliggjort
det. De ved jo godt at man kan gøre det.

Det er kun nemt hvis udbyderen bruger et gratis system fra en leverandør der ikke ved hvad sikkerhed betyder, eller hvis udbyderen ikke sætter sin server op til at beskytte hans indhold - i Real kan man f.eks. på server og enkoder og enkoder sætte om folk må læse kildeteksten til meta-filerne eller ej - men uanset hvad, så må du ikke gå ind i et uaflåst hus og begynde at fjerne ting...

Det er naturligvis dumt at lade være med at låse sin hoveddør når man går hjemmefra, men det lovligør altså ikke tyveri af ens ejendele ;-)

Hilsen,
Erik