Re: [ITPOLITIK] EUCD (EuroDMCA)

Ole Tange skrev:

> Det er netop _den_ holdning, som min .signature refererer til.

Og i betragtning af at det i det konkrete tilfælde _skal_
skrives ind i dansk og svensk lovgivning på en eller anden
form er det vel værd at overveje at gå i gang med at:

 1) Få EU-parlamentet (eller hvem der nu har kompetencen)
    til at annulere direktivet.

 2) Skrive en nogenlunde spiselig implementering af
    direktivet i dansk og svensk ophavsretslovgivning (i
    tilfælde af at punkt 1 ikke lykkes).

 3) Stille op til EU-parlamentet, så den slags skidt ikke
    kommer til at ske igen.

Jacob
--
No trees were killed in the sending of this message.
However a large number of electrons were terribly inconvenienced.