Re: [ITPOLITIK] mplayer

Erik> Nej - men de har ikke ret til at gå ind i din forhave for at få et bedre
Erik> billede !!!

Ja men det er ikke fordi de ved at kikke på mit hus har indgået en uskreven aftale
i hvilken jeg bestemmer at de ikke må gå ind i min have.

Det er der nemlig en lov, der siger at de ikke må.

Erik> De skal blive stående ude på den offentlige vej - og i vores tilfælde har du
Erik> ikke ret til at gå om bag den teknologi som værket udbydes i, for at kunne
Erik> modtage på anden vis end det er tiltænkt fra DR's side...

Det er der derimod ikke nogen lov der forbyder.

--
   Niels Elgaard Larsen
   email: sslug@sslug