Re: [ITPOLITIK] mplayer

Erik> At 04:12 PM 5/30/02, you wrote:
> [...]

Erik> Nej - du kan modtage den på de betingelser de giver dig mulighed for - hvis
Erik> dette ikke inkluderer download uden at du selv manipulerer med deres kode, har
Erik> du _ikke_ ret til at downloade filen...

Det er ikke noget de bestemmer. Jeg har de rettigheder som Lov om Ophavsret
giver mig.

Erik> Jeg tror Gitte mener tyveri af andres rettigheder ;-)

Man kan ikke stjæle rettigheder.
Man kan kun stjæle rørlige ting.

--
   Niels Elgaard Larsen