Re: [ITPOLITIK] Dansk Blindesamfund

Jeg mener uden af være 100% sikker at dbs har fået ansat en spicel
it-medarbejder som skulle stå for deres hjemmeside. Men det er kun et
rygte så læg ikke for meget i det. Personligt er jeg meget glad for
internet/IT. For der kan blinde næsten være med på lige fod med seende.
Fx skulle jeg finde noget om Sfefan rasmussen. Hvor går jeg hen. På
nettet. Der er jo så mange fede ting med nettet at jeg kunne blive ved i
flere år. Problemet er bare at DBS åbenbart ikke sætter det så højdt.
Jeg ved ikke hvorfor

/Thomas

--
Blinde kan godt bruge linux med logtext/brailelite
blind.linux.dk