RE: [ITPOLITIK] mplayer

On Thu, 30 May 2002, Michael Greve wrote:

> Jeg har intet lyd på lige nu, det er en nyinstallation og jeg har aldrig
> leget med lyd i konsol. Men jeg skal bruge playwave?

Nej, det behøver du ikke - det var mere for at teste om lyd virkede for
dig overhovedet.

Hvis du har problemer med at få lyd til at virke i konsollen, synes jeg du
skal poste et spørgsmål i teknik gruppen.

Mads

The Microsoft Dictionary

     security: Asks for a password. Example: Windows 95 has a high
               level of security because it asks for a password.