Re: [ITPOLITIK] Dansk Blindesamfund

On 30 May 2002, Thorbjoern Ravn Andersen wrote:

> Forbudssverige?
>
> Du kan eventuelt bare bede omstillingen om en linie ud.

Nej, jeg er på et universitet, hvor jeg skal redegøre for hvad jeg skal
bruge en telefon til, hvis jeg skal ringe til udlandet, herunder Danmark.
Jeg tror ikke lige de køber den, hvis jeg siger "Jeg skal lige ringe til
Dansk Blindesamfund for at diskutere webstandarder".... :-)

Mads

Microsoft's stance in this brouhaha is, of course, hypocritical to the
point of being nauseating.
    -     Eric S. Raymond on MS's demand that AOL use open protocols for IM