Re: [ITPOLITIK] mplayer

On Wed, 29 May 2002, Henrik Størner wrote:

> Jeg har lige fået det til at fungere, inspireret af dagens snak om at
> høre DR på nettet.

Tak, jeg har installeret den nu hos Thomas.
Jeg kan ikke høre om det virker (jeg er remote), men det ser fint
ud på skærmen.

> 2) Hent w32codec-0.60.tar.bz2, også fra mplayer hjemmesiden. Det viste

Jeg tror Thomas havde noget imod at downloade noget der startede med
'w32'. Det hjalp da de blev installeret.

Det er denne der bliver loadet: "Loading DLL: 'divxa32.acm'"

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds