Re: [ITPOLITIK] Interview with Dr. Edgar Villanueva, Peru

On Wed, May 29, 2002 at 10:09:20PM +0200, Mette Schmidt wrote:

>   Nope, jeg ville mene det skulle være;
>
>  "Dette gælder både den filosofi, der er dirvkraften i det og det faktum,
>   at der er både tekniske og økonomiske grunde til, at dette
>   programmel muliggør etablering af løsninger hos en række
>   organisationer."
>

>   En hovedregel:
>   Der er _altid_ komma før som/der.
>   så vidt jeg husker, skal der også altid være komma før 'at'..

Mja. Men under den sidste oversaettelse var der nogle referencer til de
nye kommaregler af en fra sprog-illuminatigruppen :) Og da jeg ikke
kender dem, accepterede jeg den rystende mangel paa kommaer. Men jeg
giver dig ret; jeg er blot ikke sikker paa, at en del af de kommaer,
jeg regner for paakraevede, ikke er det mere.

Rasmus