Re: [ITPOLITIK] Interview with Dr. Edgar Villanueva, Peru

> Maerkelige kommaer? (Er jeg for gammel nu om dage?)

  Nope, jeg ville mene det skulle være;

 "Dette gælder både den filosofi, der er dirvkraften i det og det faktum,
  at der er både tekniske og økonomiske grunde til, at dette
  programmel muliggør etablering af løsninger hos en række
  organisationer."

  En hovedregel:
  Der er _altid_ komma før som/der.
  så vidt jeg husker, skal der også altid være komma før 'at'..

- dena

 "No matter, never mind.."