Re: [ITPOLITIK] Dansk Blindesamfund

Jeg vil sige det således.

Det er nemmere at finde rundt på nettet med linux end med windows. Min
pige som godt nok kan se har en windåse Jeg smed en jaws på den og gik
en tur på nettet. Jeg kom frem til at
Selvfølgelig er det nogen gange svært at finde rundt. Men hvis man giver
op på forhånd har man da ikke prøvet eller er det bare mig. Jeg prørede
sdk.person.dk med jaws. "skærmlæser for windows." og det var sjovt nok
ikke noget problem.
Konklutionen må være at i mange tilfælde siger mange blinde "hjælp denne
side er ikke tilgængelig jeg flamer den og så er det det" Jeg har
personligt en regel om at se siden først kan jeg så ikke overskue den
for den kan godt være svært så sender jeg en mail og spørger om nogen
kan hjælpe mig.
Med lidt god vilje kan det godt lade sig gøre.

/Thomas

--
Blinde kan godt bruge linux med logtext/brailelite
blind.linux.dk