Re: [ITPOLITIK] Re: SV: Netplayer/ram

On Wed, 29 May 2002, Peter Maersk-Moller wrote:

> Hej Mads

> Hvem er det hos DR, der svarer dig ?

Sorry, det er "Sidsel noget". Skal du have det præcist?

> Øhh - hvem svarer, at det ikke virker og, hvad er det, der ikke virker ?

Det er mig der ikke kan få de der plugins til at virke med xine. Jeg hører
nu at det måske virker med mplayer - jeg har bare ikke lige tid til at
prøve...

Mads

The Microsoft Dictionary

           multi-platform: Works with both Windows NT Workstation and
                           Windows 2000 Professional.