Re: [ITPOLITIK] Dansk Blindesamfund

klavs klavsen wrote:

> Faktisk ja. De har det jo netop således at hvis en side ikke bruger en
> standard som
> deres blinde-læser kan forstå, ja så kan de bare ikke besøge siden og få
> den info de gerne vil have. Netop derfor burde de være en foregangs
> forening for standarder. De gængske IE-only sites, derimod har ikke
> noget problem med ikke at kunne se sites, som er blinde-only "så at
> sige" og er derfor fløjtende ligeglade.

Burde, måske. Men får de ikke bare levet deres site hos et eller andet
firma som alle andre? Og de har selvfølgelig nogle specielle krav, men hvis
disse er opfyldt så er de glade?

Jeg ved det ikke. Men jeg tvivler bare på at de har så pokkers meget
forstand på det som man kunne ønske.

--
Hanne Munkholm         sslug@sslug
Leder af LinuxLab      http://LinuxLab.dk

Price is what you pay. Value is what you get. --Warren Buffet