Re: [ITPOLITIK] Dansk Blindesamfund

Det er meget undelligt at deres egen hjemmeside ikke kan validere. Især
når man tænker på den kæmpe raport der fortæ;ler os dødelige hvad vi
skal tage hensyn til når vi taler jaws og internet.
Så svaret må være at de er ligeglade med deres ejen site mens de elsker
at tage fat i andres hvis jaws ikke kan læse dem. Det er lidt undelligt.
Måske er det derfor jeg ikke ville havde job indenfor dbs.

/Thomas
ps det posetive er dog at de er ved at få øje på fordelne ved linux

--
Blinde kan godt bruge linux med logtext/brailelite
blind.linux.dk