Re: SV: SV: Netplayer/ram

On Wed, 29 May 2002 sslug@sslug wrote:

> Hej Mads
>
> Vi beklager at du føler dig ringe behandlet,

Ja, jeg ville også ønske det var anderledes :-(

> og har hermed sendt din mail
> videre til de ansvarlige for skiftet. DR følger Ogg Vorbis med stor
> interesse og det vil muligvis blive et af de formater vi vil satse på i
> fremtiden.

Det lyder dejligt. Har du nogen ide - hvis du stadig har tålmodighed til
at snakke med mig - om hvad "fremtiden" betyder? Jeg har arbejdet i
Sverige de sidste 5 måneder, og skal arbejde her noget tid endnu, og jeg
_savner_ sådan P1, som jeg har kunnet høre hver dag indtil i mandags (ved
ikke hvornår I lukkede, da jeg kom tilbage fra en ferie i mandags).

Tak,

Mads

Men of vast integrity are seldom popular.  They are often crucified

                               - Dave Mallery