Re: [ITPOLITIK] Slet skjult reklame - was Re: Ny konkurrence på bredbånd i Danmark

On Tue, 28 May 2002 18:36:25 +0200
[snip]
> Tilsvarende er røget afsted fra mig tidligere på dagen.

Her er svaret:
Kære Kim Schulz

 Jeg har sendt din mail videre til Per Munch, der har svaret dig og
andre sådan:

 Læserne mener:
Det er faldet flere læsere for brystet, at jeg er så begejstret for XP.
Mit argument er, at de fleste af vore læsere er windows-brugere, og at
man, hvis man sidder og roder med gamle Windows 95 og 98, vil slippe for
megen besvær, når man arbejder med fotos, hvis man hopper op i XP med
det samme. Men alt, der er nyere end 98 duer ubesværet. At man
selvfølgelig også kan bruge linux og suse 8.0 gør en anden læser
opmærksom på. Det er gratis og godt, siger han, og det kan findes på
www.suse.de/en/products/suse_linux/i386/index.html. Endelig har en
mac-mand skrevet og fortalt, at mac jo altid har været godt til fotos,
og på dette link kan man se, om ens nye kamera kan forliges med mac, se
www.macnyt.dk/digicam.

Med venlig hilsen, Per Munch

Men for eget vedkommende kan jeg sige, at det altså er helt gængs, at vi
anbefaler produkter, sites, abonnementsordninger you name it - ikke
fordi vi reklamerer, men fordi journalisten bag faktisk mener det.

 Tak for mail!

 Venlig hilsen

 Sisse K. Ibsen
 Webredaktør, Erhvervs- og IT-redaktionen
 Politiken + 45 3347 2479
 http://politiken.dk
 sslug@sslug

ikke ligefrem et brugbart svar.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | Don't speak about Time, until
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | you have spoken to him.