Re: [ITPOLITIK] Hvidbog om fri software (was: Credits)

Anna Jonna Armannsdottir wrote:
tir, 2002-05-28 kl. 20:16 skrev Rasmus Andersen:

Nu vi er i gang med at vaere enige, er jeg det ogsaa. Ikke at jeg kan
overskue om jeg skal vaere med til at goere det, men enig er jeg.

Jeg er helt med på at vi bruger keyparty.org serveren til cvs arkiv. Jeg
synes det fungerede udmærket ved oversættelsen, bortset fra at I andre
må få skriverettigheder til den. Så er jeg fri for at indføre rettelser
i hånden.

Forudsat at vi bruger cvs, vil jeg lave en mappe i cvs. Hvad skal den
kaldes og skal den være i roden af cvs?

Da det er længe siden at jeg brugte sccs på Solaris så, hvis du lige kumne give mig et crash-kursus i den kommando du har brug kunne jeg sikkert selv checke in og ud - vil jeg tro ;-)

Jeg vil også få brug for cvs til oversættelsen af interviewet med Villanuevas som jeg er ca. 30 % igennem.
--
Mvh Hans Christian Studt mailto:sslug@sslug http://hc.studt.dk
If Windows XP is the answer, Then you didn't understand the question.