Re: [ITPOLITIK] Hvidbog om fri software (was: Credits)

tir, 2002-05-28 kl. 20:16 skrev Rasmus Andersen:

> Nu vi er i gang med at vaere enige, er jeg det ogsaa. Ikke at jeg kan
> overskue om jeg skal vaere med til at goere det, men enig er jeg.

Da vi arbejdede på oversættelsen var der en af jer der lige rettede en
tekst til "friheden til information". Hvis vi mangler en titel på sådan
en hvidbog, så er dette ikke den værste vi kan finde.

Jeg er helt med på at vi bruger keyparty.org serveren til cvs arkiv. Jeg
synes det fungerede udmærket ved oversættelsen, bortset fra at I andre
må få skriverettigheder til den. Så er jeg fri for at indføre rettelser
i hånden.

Forudsat at vi bruger cvs, vil jeg lave en mappe i cvs. Hvad skal den
kaldes og skal den være i roden af cvs?

                       ...ooO0Ooo...
hackere? det eneste man skulle kunne var at sætte SQL kommandoer
ind i URL'en - det kan selv det dummeste scripkiddie finde ud af
 - der er helt klart noget sessionmanagement som valusudviklerne
skulle tage et kursus i - ligesom man kunne mene at asp ikke lige
er det bedste at kode sikkerhed i - spader =)
Kristian, 24. maj om: Valus afbrudt efter angreb af hackere