Re: [ITPOLITIK] Oversættelse af villanuevas brev

tir, 2002-05-28 kl. 20:12 skrev Hans Christian Studt:

> Denne ændring ser ud til at være smuttet.
Den er med på web og i min editor. Kontrollerer lige cvs idet der er
flere ting der ligesom "smutter". Den er også i cvs.

Har du version 117 ?

                       ...ooO0Ooo...
hackere? det eneste man skulle kunne var at sætte SQL kommandoer
ind i URL'en - det kan selv det dummeste scripkiddie finde ud af
 - der er helt klart noget sessionmanagement som valusudviklerne
skulle tage et kursus i - ligesom man kunne mene at asp ikke lige
er det bedste at kode sikkerhed i - spader =)
Kristian, 24. maj om: Valus afbrudt efter angreb af hackere