Re: [ITPOLITIK] Hackere er ikke det samme som angribere (was: Linux og danske virksomheder)

On Tue, May 28, 2002 at 09:59:47 +0200, Kim Schulz wrote:
> [snip]
>
> du mener lidt lige som jyderne gør det med oldnordiske ord?

Mener du at alle eller måske nogle jyske dialekter ligger tættere
på oldnordisk, end rigsdansk eller andre danske dialekter gør?
Hvad baserer du i givet fald den påstand på?

> eller det danske linux oversætterhold gør det?

Hvad er det som det danske linux-oversætterhold gør? Er der noget
som du er tilfreds med vedrørende fordanskningen af linux?