Re: [ITPOLITIK] Slet skjult reklame - was Re: Ny konkurrence på bredbånd i Danmark

On Tue, 28 May 2002 15:46:12 +0200 (CEST)
Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> wrote:

> Hej Sisse
>
> Jeg vil ikke have reklamer for Windows XP, maskeret som "en guide til
> digitale billeder", i min inbox.
>
> Jeg plejer at være rimeligt tilfreds med jeres IT ting, men
> nedenstående er simpelthen for vammelt. "Skynde sig at købe Windows
> XP". Nåda! Det kaldes annoncering og skal være mærket som sådan!
>
> Jeg forventer et svar, tak,

[snip]

Tilsvarende er røget afsted fra mig tidligere på dagen.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | It takes a special kind of
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | courage to face what we all