Re: [ITPOLITIK] Hackere er ikke det samme som angribere (was: Linux og danske virksomheder)

On Mon, May 27, 2002 at 11:44:17PM +0200, Erik Lange wrote:

> Hmm... hvem var det du sagde havde tabt ?

øh, alle fanatikkerne der sidder i et hjørne og ser bort fra hvad
resten af verden siger??

> - det virker på mig som om at kampen stadig er igang... vi må håbe
> retfærdigheden sejrer til sidst... øhm.. nå nej, nu glemte jeg vist igen
> hvad det er for en verden vi lever i ;-)

Det er spild af tid at diskuterer det - vi bruger ordet hacker i
flere sammenhænge. Det er åndsvagt at diskutere det hver gang ordet
kommer op! Læs dog konteksten og fat hvad hvad der menes!

> Men selvom du har opgivet at gøre noget ved tingene, så lad dog os andre
> naive sjæle fortsætte i fred - det kan kun blive bedre...

Brug dog tiden mere konstruktivt end at rette på et lille ord vi
alle kan bruge i flere sammenhænge, jeg er ligesom Jon sgu' også
træt at denne tidspild!

> Hilsen,
> Erik

/ole_guldberg