Slet skjult reklame - was Re: Ny konkurrence på bredbånd i Danmark

On Tue, 28 May 2002, Politikens it-nyhedsbrev (tekst) wrote:

> OTTE SPØRGSMÅL OM DET DIGITALE FOTO
> Af Per Munch

Hej Sisse

Jeg vil ikke have reklamer for Windows XP, maskeret som "en guide til
digitale billeder", i min inbox.

Jeg plejer at være rimeligt tilfreds med jeres IT ting, men nedenstående
er simpelthen for vammelt. "Skynde sig at købe Windows XP". Nåda! Det
kaldes annoncering og skal være mærket som sådan!

Jeg forventer et svar, tak,

Mads

> [...]
> 8.6-9.1. Mindst 20 MB progamhukommelse. Men jo nyere desto bedre. Og
> husk at bruge nettet til at opdatere alle dine programmer.
>

> Hvordan får jeg det ind i min computer?
>
> Du installerer et program, som følger med, fra en cd-rom. Dernæst
> tilslutter du kameraet med et kabel til USB-porten. Så guider programmet
> dig igennem resten. Har du XP som styresystem, behøver du faktisk ikke
> installere noget som helst! Den genkender selv, hvad du stikker i
> USB-porten (kamera, cd, scanner) og spørger, hvad du kunne tænke dig at

There has never been a good war or a bad peace.
                           - Benjamin Franklin